Odczyty wodomierzy dokonywane są co trzy miesiące. W przypadku braku możliwości dotarcia do (odczytania) wodomierza wystawiane są faktury szacunkowe, które są uwzględniane (rozliczone w nich zużycie) w fakturze po do­konaniu odczytu.

Odbiorca usług może dokonywać – niezależnie od odczytów dokonywanych przez Przedsiębiorstwo – indywidualnych zgłoszeń stanów wodomierzy.

Jeżeli nasz pracownik nie zastanie Państwa w domu pozostawi pisemne powiadomienie o swojej wizycie. Będziemy wówczas oczekiwać na podanie przez Państwa stanów wodomierzy do naszego Biura Obsługi Klienta:

   1. pocztą elektroniczną na adres: bok@zwik-grodzisk.pl;
   2. telefonicznie pod nr 022-724-30-36 wew. 2 (poniedziałek – piątek);
   3. za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego umieszczonego na naszej stronie internetowej.


W przypadku braku podania stanów wodomierzy do 5 dni od wizyty naszego pracownika, ilości pobranej wody i/lub odprowadzonych ścieków zostaną oszacowane na podstawie dotychczasowego średniodobowego zużycia zarejestrowanego na przyłączu.

 

05-827 Grodzisk Mazowiecki
ul.Cegielniana 4

tel. +48 22 724 30 36
fax +48 22 724 11 29
napisz do nas: kliknij

Biuro Obsługi Klienta
pon., czw., pt.: 8.00-15.00
wt.: 10.00-17.30, śr.: 8.00-13.00

btn maps

stan wodomierza

awarie_i_remonty

pwk img