Reklamacje mogą być zgłaszane przez klientów wyłącznie w formie pisemnej: list, faks, e-mail. W piśmie powinien zostać podany powód wnoszonej reklamacji, np.: 1. Jakość produktu (woda - smak, zapach, kolor)., 2. Jakość usługi (czas reakcji na zgłoszenie, sposób usuwania awarii, terminowość wykonania usług, błędny odczyt, ciśnienie, brak wody).

Udzielenie pisemnej odpowiedzi na reklamację (skargę) powinno nastąpić w terminie do14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia do spółki. W szczególnych przypadkach w/w termin może ulec wydłużeniu do 30 dni.


Złóż Reklamację

 

05-827 Grodzisk Mazowiecki
ul.Cegielniana 4

tel. +48 22 724 30 36
fax +48 22 724 11 29
napisz do nas: kliknij

Biuro Obsługi Klienta
pon., czw., pt.: 8.00-15.00
wt.: 10.00-17.30, śr.: 8.00-13.00

btn maps

stan wodomierza

awarie_i_remonty

pwk img