Wymiana wodomierza głównego może być dokonana tylko i wyłącznie przez przedstawiciela Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.:

  • nieodpłatnie – w ramach legalizacji lub samoistnego zatrzymania mechanizmu;
  • odpłatnie – po stwierdzeniu zewnętrznego uszkodzenia wodomierza.


Nasza Spółka może również dokonać na pisemny wniosek Odbiorcy usług sprawdzenia prawidłowości działania wodomierza głównego przez uprawnione do tego jednostki. W przypadku, gdy kontrola nie potwierdzi zgłoszonej nie­sprawności wodomierza głównego, Odbiorca usług po­krywa koszty ekspertyzy wykonanej na jego wniosek.


 

05-827 Grodzisk Mazowiecki
ul.Cegielniana 4

tel. +48 22 724 30 36
fax +48 22 724 11 29
napisz do nas: kliknij

Biuro Obsługi Klienta
pon., czw., pt.: 8.00-15.00
wt.: 10.00-17.30, śr.: 8.00-13.00

btn maps

stan wodomierza

awarie_i_remonty

pwk img